Els codis QR com a element a les campanyes de màrqueting online

Des de l'aparició dels codis QR, veiem com cada dia són més presents a la nostra vida quotidiana: publicitat, campanyes de màrqueting, disseny gràfic, blocs, etc.

A Office Workshop ens mou sempre la voluntat de millora constant, i és per aquest motiu que anunciem la integració dels codis QR als nostres serveis de Social Media.

Un codi QR (Quick Response) és un codi de barres bidimensional capaç d'emmagatzemar molta més informació que el codi de barres tradicional, creat l'any 1994 per la companyia japonesa Denso-Wave.

Tot i que en un primer moment es va crear per a la indústria de l'automoció, el codi QR és cada vegada més present a la nostra vida quotidiana gràcies a la proliferació dels 'smartphones', que amb una petita aplicació són capaços de desxifrar la informació que aquest codi QR conté. D'aquesta manera, les empreses de màrqueting online l'estan integrant cada vegada més a les seves campanyes, amb tota mena d'accions promocionals.

Com a mostra un botó, us ensenyem a continuació una possible aplicació del codi QR als nostres serveis:

QR code